Kayseri’de hafta sonunu geçirmek için gittiği bağ evinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 56 yaşındaki Sabit E., hayatını kaybetti.
Alınan bilgiye göre Kayseri merkezde yaşayan Sabit E., sabah saatlerinde hafta sonunu geçirmek için Hacılar ilçesi Beğendik Mahallesi Durlar Sokak’taki bağ evine gitti.
Sabit E.’den uzun süre haber alamayan yakınları, eve geldiğinde onu hareketsiz şekilde yatarken buldu.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne yapılan ihbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri yönlendirildi.
Sağlık ekiplerince yapılan incelemede Sabit E.’nin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği belirlendi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7990 kez okundu
2
Samsung Galaxy S24 Ultra Özellikleri ve Fiyatı
6299 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4945 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4934 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3142 kez okundu